Απρίλιος 11, 2019

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση (e-Invoicing)

 

H ηλεκτρονική τιμολόγηση θεσμοθετήθηκε βάσει νόμου στην Ελλάδα το 2006. Έκτοτε, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις άρχισαν να την εφαρμόζουν, απολαμβάνοντας μείωση των λειτουργικών  τους εξόδων, αλλά και ελαχιστοποίηση του χρόνου απόκρισης στη διαδικασία τιμολόγησης. Πλέον, οι εταιρείες  μπορούν να ανταλλάσσουν με τους συνεργάτες τους τα παραστατικά τους ηλεκτρονικά, χωρίς την ανάγκη διαφύλαξης και ανταλλαγής τους σε έντυπη μορφή.
Η υπηρεσία Paperless Connect της Impact είναι η πρώτη υπηρεσία που αναπτύχθηκε για ηλεκτρονική τιμολόγηση και εφαρμόστηκε στην εγχώρια αγορά . Την υπηρεσία Paperless Connect ήδη χρησιμοποιούν και εμπιστεύονται περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας, κατατάσσοντάς την ως τη μεγαλύτερη κοινότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην χώρα μας.
Η έναρξη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι μια απλή και ασφαλής διαδικασία και είναι ανεξάρτητη από οποιαδήποτε τεχνολογική υποδομή καθώς δεν απαιτεί αλλαγές στην υφιστάμενη διαδικασία τιμολόγησης. Μπορεί να εφαρμοστεί, με την μέγιστη ασφάλεια και εγγύηση, σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου δραστηριότητας.

 

Τα πάντα γίνονται αυτόματα και βρίσκεστε δευτερόλεπτα μακριά από αυτό που ψάχνετε!

ΔΩΣΤΕ ΤΕΛΟΣ…

  • στο χαρτί
  • στην εμφακέλωση
  • στα τηλεφωνήματα για να βρεις ποιος έχει παραλάβει το παραστατικό σου
  • στην αρχειοθέτηση
  • στην αναζήτηση αρχείου στα κλασέρ

Μάθετε και εσείς πως με την υπηρεσία Paperless Connect μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα για την επιχείρησή σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ:

Ενημερωθείτε κατεβάζοντας την μπροσούρα της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης